Ga naar inhoud

Mijn konijn drinkt 1 waterflesje leeg per dag..


suuzje

Aanbevolen berichten

mijn konijn konijn van 12 weken ongeveer die dronk vanacht 30ml...ik vind het vrij weinig :s Ik zal morgen ochtend even zijn flesje helemaal tot de top vullen en morgen avond kijken hoeveel hij overdag drinkt, kijken of dat ook zo weinig is(in mijn ogen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zal jullie is wat vertellen, de ene dag drinkt mijn konijn dr hele fles leeg, de andere dag weer halve fles, sosm ook bijna niks!! dus het ligt er gewoon aan per konijn.. maar te weinig is ook niet goed.. bijv, 50 ml per dag lijkt me weinig (24 uur dan he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm gister avond om half 11 flesje tot de top gevuld en vanochtend om 7.45 was er maar 25ml uit

ik zal vanavond om half 11 weer kijken hoeveel eruit is en dan weet ik wat vaatwastablet per 24 uur drinkt

nu is er 90 ml uit...ik kan niet wachten tot het half 11 is:bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook al drinken je konijnen bijna niets, ververs wel elke dag het drinkwater!

Hier drinken moya, zwartje en asha samen 600 ml op een dag, Tobias en Binky drinken samen 50 mililiter op een dag. Ze krijgen zoveel groenvoer hier dat ik me er geen zorgen over maak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veilige planten

Met koolsoorten moet je ook opletten, teveel kool (en slasoorten), zeker als er geen andere groentes bij gegeven worden kan voor darmproblemen zorgen!

selderie

selderieknol

sinaasappel

sla

spinazie

spurrie

Ik geef hem ook niet veel sla

Maar als ik beter een ander soort groente of iets dergelijks kan geven dan doe ik dat maar dan ;)

owja ze krijgt ook af en toe een blokje peer van ongeveer 1cm3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .