Ga naar inhoud

biks voor mijn nijn


misspatty

Aanbevolen berichten

nou dan geef ik mijn mening dat ik het niet leuk vind dat je met een geweldige sneer naar mij uithaalt... terwijl ik geen kwade bedoelingen had naar jou toe en me er geen eens van bewust ben!! jammer hoor!

en het is niet enkel jij.... die ik aanvul.... ik vul ergens aan waar ik dat nodig vind....

zoals ook mensen mij aanvullen! er word hier dagelijks, overal en continu aangevuld!

verschillende mensen... verschillende meningen en verschillende adviezen!

iedereen kan hier van mekaar leren! dus als er een iemand een antwoord geeft betekent dat niet dat anderen daarna niks meer mogen zeggen....

als je op je tenen getrapt voelt.... tsja... dan kan ik daar helaas niks aan doen! dat was helemaal niet de bedoeling.... wat betreft de entingsdagen heb je gelijk... daar zeg ik ook helemaal niks over! maar we mogen er niet blind van!uit gaan dat iedereen, en ook iedereen die alleen maar meeleest ervan op de hoogte is!

de info die we verstrekken moet wel de juiste zijn! en als je mekaar kunt aanvullen om samen tot een juist antwoord te komen is dat toch alleen maar goed!!

van mij hoeven we hier verder geen punt van te maken... en no hard feelings....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook iets minder gekunt.Aangezien deze opmerking niet persoonlijk tegen dymphna gericht was.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelly1986 viewpost.gif

konijnen mogen pas geeent worden vanaf de leeftijd van 12 weken!!

gezien het gewicht is dit konijntje óf veel jonger óf ziek!! beiden goede redenen dus om nog niet te enten!

Dus een tikkeltje vriendelijker kan wel...............

Je kan inderdaad het hele jaar enten.

Kosten zijn minder tijdens konijnen ent spreek uur.

Enten kan van af 8 weken.Ik raad dat af!!!

Omdat de konijntjes er ook ziek van kunnen worden.[Zelfs aan kunnen overlijden]

Daarom geef ik zelf voor keur aan 4 maanden.

Of je dan net wel of geen korting hebt bij de da is je eigen afweging.

Zorg wel dat je konijn in goede conditie is dus op gewicht.

Anders heb je meer kans op een entreactie.En een heel ziek konijn.

enten vhd of rhd 2 keer per jaar

myx tegen woordig 3 keer per jaar.

Wil je het dekkend hebben kwa houdbaarheid enting.

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht altijd dat het goedkoop was haha.

Tot ik monro bij 3 maanden liet enten :)

Maar goed het was nodig en diertjes kosten nu eenmaal geld dat weet je van tevoren.

Beter een beetje meer betalen dan een ziek nijntje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat je konijntje toch wel 12 weken moet zijn voor die geënt mag worden. Moos was door de fokker al geënt op een leeftijd van 6 weken, geloof ik:hmmm::blink:. Noëlle is nog niet geënt hoor.Ik wacht tot ze van de coc af is en wat minder dun is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per toeval is deze bewuste fokster al in slecht nieuws gekomen op dit forum.

Dus de kans dat het diertje gelukkig niet geent is is groot....................

Deze fokster adverteerd veel op mp en heeft een zondag in de maand uitverkoop!!!

afgelopen weekend 2 rammen van 35 euro voor 25 euro...............................samen weg.

zegt eigelijk als genoeg.Deze persoon is lid van het nkb.En enkelvoor het verkopen van haar franse hangoren.Ze is gewaarschuwd nu die naam niet te misbruiken.

Ik hoop dat ze of gaat veranderen of dat de nkb stappen gaat onder nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .