Ga naar inhoud

biks voor mijn nijn


misspatty

Aanbevolen berichten

Komt ze uit een dieren winkel? geef haar niet meer dan een schijfje wortel anders raakt ze aan de diaree.Is ze nu inmiddels 8 weken of is de foto van haar toen ze 5 weken was.

Ik vind haar erg klein.Geef haar gewoon onbeperkt bix dus gewoon het bakje vol.Voldoende water.bouw het groen langzaam op [ruccola,petreseli,witlof,andijvi,]Begin met een blaadje en dan de volgende dag 2 ter grote van ongever 5 keer 5 cm.Bouw het rustig op heel belangerijk.Geef kruiden hooi daar naast.Elke dag heel belangerijk.Ze is veels te licht in gewicht.ALs haar keutels niet mooi rond zijn alleen bix en hooi geven.

En weeg haar elke dag op het zelfde tijd stip .Zodat je zeker weet dat ze groeid.succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is aan jou of je naar de da gaat.

Wij zien jou nijn niet en weten niet hoe ze zich gedraagd hoe ze keuteld bla bla bla. Je moet er gewoon voor zorgen dat ze voldoende eten krijgt en dat je haar gewicht goed in de gaten houd!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

met 5 weken wegen mijn dwergjes dat gewicht.

Ze is dus zeker geen 8 weken, tenzij ze heeeel erg mager is en dan zou het dus een wandelend skeletje moeten zijn.

Ik weet nog hoe veel tijgertje woog toen ik hem meenam en hoe die eruit zag

Zij ziet er nog aardig gezond uit en is denk ik gewoon veel en veel jonger dan 8 week

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat enten is pas in april-mei

Je kan je konijn altijd enten dat is niet alleen in april en mei.

In april en mei hebben ze regelmatig ent dagen is het lekker goedkoop.

Wist ik ook niet totdat ik in nov de volle pond moest betalen voor mijn lieve nijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

in mei zijn we ruim 3 maanden verder ze weegt nu 400 gram dus komt ze aan

ze eet en drinkt goed, is zeer bewegelijk en nieuwsgierig. ze plast goed en heeft normale poepies:shit::$

dus op dit moment is er dus geen paniek

en ik weet dat je niet ent bij een te jong of ziek dier:smart:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo molly is nu dus ruim 9 weken en ze groeit echt als kool ze weegt 475 gram. dus komt wel goed. ze wordt helemaal wild als ze komkommer, wortel of andere groentes ruikt. ik "verstop" de wortel en komkommer soms in haar hooi bal die aan t plafond van haar kooi en dan is ze echt DRUK bezig om het eruit te eten!erg leuk om te zien.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

konijnen mogen pas geeent worden vanaf de leeftijd van 12 weken!!

gezien het gewicht is dit konijntje óf veel jonger óf ziek!! beiden goede redenen dus om nog niet te enten!

Zoals ik al zei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat je niet perse in april of mei hoeft te gaan je kan je nijn altijd laten enten alleen in die maanden is het goedkoper. En hebben ze ent dagen!!!!!!!!!!!!!1

Ik zei dus niet dat je je konijn voor 12 weken moest laten enten.

Maar dat het in de maand april en mei goedkoper is maar het in de andere maanden ook kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kelly zou het prettig vinden als je iets beter zou kunnen gaan lezen en niet altijd op mij wil reageren voordat je iets goed gelezen hebt was namelijk vrij duidelijk wat ik schreef.

En mocht je een aanmerking hebben kan je ook gewoon zeggen dat het klopt wat ik zeg, maar vergeet niet dat dit pas vanaf 12 weken kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

komt namelijk iets vriendelijker over en dat stel ik zeer op prijs.

We proberen elkaar hier namelijk allemaal te helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

meisje..... het zou fijn zijn als je zelf even zou bedaren!!

mijn bericht was totaal niet als op of aanmerking op jouw gericht!

maar enkel een aanvulling! in topics word vaak meerdere keren hetxelfde advies gegeven! dit was enkel en aleen een aanvulling op jou tekst en mijn raad voor miss pattty! het heeft totaal niks met jou van doen!

ik snap je reactie dan ook totaal niet... aangezine het geen eens aanvallend op jou bericht gemeend was maar enkel als raad voor miss patty!!!

en zoals je zelf zegt... zijn we hier allemaal om elkaar te helpen! en mag ik dus aanvullen waar ik denk dat dat nodig is om miss patty en andere forum bezoekers te adviseren!

ik snap je uitval totaal niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier verder niet over in discussie maar merk vaker dat je op een manier reageerd wanneer ik iets zeg ( Typ )

Dit is mijn mening, die heb ik gegeven en verders geen bedoelingen!

En het is idd de bedoeling om mensen te helpen en jou aanvullig op hetgeen wat ik had geschreven zoals je zelf al zei kwam bij mij niet leuk over en heb ik iets over gezegd meer niet.

Hoe is het nu met je nijntje miss patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .