Ga naar inhoud

wc


chico

Aanbevolen berichten

we hebben een probleem chico heeft nu de gewoonte om zijn wc los te maken van het hok en er aan te gaan knagen!!heb al een nieuwe gekocht maar die gaat er ook aan....weet niet wat we er aan moeten doen klappen roepen noem maar op!!het is van plastic dus het is gewoon niet goed voor hem!!haal de wc nu steeds eruit als ie bezig is (gebeurd niet elke dag) maar dat is niet de bedoeling natuurlijk!!hij is gewoon zo lang aan het vechten met dat ding tot ie los is en dan gaat ie hem verslepen en er aan knagen!hij heeft genoeg te knagen in zijn hok en dat wordt steeds omgewisseld..

maar ik ben zo bang dat ie er problemen door krijgt als ie het inslikt..weet iemand nog tips zijn er van een ander materiaal wcbakken?????

liefs chantal en chico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad met de kleine driehoek wc's. Juist omdat die vastzaten, begonnen ze eraan te trekken en bijten! En zo'n klein driehoekje los in het hok is ook niet handig. Daarom heb ik nu een afwasteiltje (xenos, nog geen twee euro per stuk). Daarop zit zo'n brede rand dat ze er geen vat op hebben, het is niet aantrekkelijk om aan te bijten zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb zelf een serie harde onbedrukte kartonnen doosjes, daar knagen ze wel aan, maar als het tijd is om te verschonen, krijgen ze een nieuw doosje. W.c. en knaagdoos in 1. En in de buitenren heb ik zo'n grote hard plasticen fruitkrat. Bij de andere nijns een houten veilingkist. Vinden ze eeeenig om in te hopsen en ze kangen er niet aan. Maar dan moet je wel de ruimte hebben hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .