Ga naar inhoud

Konijn houd kopje schuin


Esmee-Bunny

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik heb een vraagje, Pippa houd haar kopje heel af en toe een beetje schuin, de ene keer de linker kant en dan weer de ander kant. Ik heb gelezen over een parasiet en of oorontsteking maar ze springt in het rond, ze ligt en eet en drinkt super goed kortom kerngezond. Ik heb haar wel eens perongeluk laten vallen (ze is nogal wild af en toe) , toen deed ze raar met haar kopje maar daarna liep ze ook weer in het rond. (uiteraard heb ik dit door een DA laten kijken maar alles was ok) Ik denk niet dat het daarvan is maar...Ze doet het ook niet altijd. 

 

Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft iemand zo'n zelfde situatie? Alles is welkom

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, 

Ik heb een vraagje, Pippa houd haar kopje heel af en toe een beetje schuin, de ene keer de linker kant en dan weer de ander kant. Ik heb gelezen over een parasiet en of oorontsteking maar ze springt in het rond, ze ligt en eet en drinkt super goed kortom kerngezond. Ik heb haar wel eens perongeluk laten vallen (ze is nogal wild af en toe) , toen deed ze raar met haar kopje maar daarna liep ze ook weer in het rond. (uiteraard heb ik dit door een DA laten kijken maar alles was ok) Ik denk niet dat het daarvan is maar...Ze doet het ook niet altijd. 

 

Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft iemand zo'n zelfde situatie? Alles is welkom

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een oorontsteking of ec is het meestal behoorlijk duidelijk en niet af en toe een beetje, dat is tenminste mijn ervaring, dat je dan echt niet twijfelt. Bij een oorontsteking krabben ze ook opvallend vaak, lang en hard in hun oor. Mijn konijnen houden soms ook hun kop even schuin als ze ergens naar luisteren of naar iets kijken. Als je konijn een albino is met rode oogjes kan het ook zijn omdat ze wat slecht ziet, albino's wiegelen om die reden vaak een beetje met hun kop. 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .