Ga naar inhoud

hoeveel gram voer voor jonge konijntjes?


lizzie1981

Aanbevolen berichten

oh ja, Bo keutelt wel veel harde keutels hoor! Ik kan me overigens niet voorstellen dat een konijn geen harde keutels produceert!? Tuurlijk als je er hard op knijpt, knijp ik m fijn maar dat is niet de bedoeling hahaha :lol:

Maar ik zou je nijn wel in de gaten houden als er alleen zachte keutels uit komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hij mag zowie zo nu nog geen groen voer.(als je dat geeft) (ik bedoel appel of groente)

Geef hem onbeperkt hooi en of stro en zorg dat hij veel water heef. die keutels zijn namelijk oof vochtiger en dat kan dan weer uitdroging veroorzaken.

Als hij over twee dagen dan wel harde keutels produceert, dan moet je ong een maandje w8 voor hij wel weer groen voer mag hebben. En is je droog voer biks of gemengd? ga zo snel mogelijk over op biks. En krijg hij ook het zlefde voer als bij de foker/dierenwinkel?? als dat niet zo is kan het ook dar aan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen ze ook science selective! Isis heb ik geprobeerd er langzaam aan te laten wennen, maar na 1 dag at ze alleen maar de ss-brokjes op, en liet ze haar 'gewone' konijnenkorrels liggen (ze hebben een dure smaak hier)! Heb ook nog nooit problemen gehad met diarree oid, prima voer dus! Het ziet er idd alleen wel een beetje vreemd uit (als caviakeutels) en ruikt erg, maar de nijnen zijn er dol op!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .