bumperklever Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Beste allen,Mijn konijn zat lekker witlof te eten en in eens zag ik wat druppels uit haar mond komen. Het leek wel of ze kwijlde.Kunnen konijnen kwijlen als ze witlof eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thessa Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 mss wat het wat water van het witlof dat uit het mondje liep.Kan ook van niet zijn he...De andere weten het mss wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Witlof is een hele vochtige groente dus dat zal de reden zijn van de druppen echt kwijlen weet ik neit smakken bij een banaantje ofzo dan wel weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissLopez&Beetle Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Smakken deed Nala ook :-)en met Name als ze Banaan kreeg :-)Kwijlen denk ik niet , tis meer het vocht in de Groente Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Banaan voor een konijn? Hmm, dat ga ik vandaag es proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Niet een hele banaan hĆØ ?Gewoon een klein stukje..... Maar ook ik denk dat het druppels van de groente waren.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Banaan voor een konijn? Hmm, dat ga ik vandaag es proberen. als je konijn nog geen groen eet zou ik zeker niet beginnen met banaan! dit bevat veel suikers en werkt dan ook snel op de darmen! ik weet niet of je dit voor guus of voor je nieuwe dame in gedachte had!maar als je konijn nog geen groen krigt begin je beter met wat veilige groen soorten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Konijnen kunnen wel degelijk kwijlen! Ze doen dit wel eens als er tandproblemen zijn. Dus toch even in de gaten houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Kwijlen kan inderdaad van tandproblemen komen, goed in de gaten houden dus! Eventueel bij een volgend dierenarts bezoek even om een check van de tandjes vragen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandilion Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 smakken bij banaan.. pff mijnes smakken een end weg met een partje manderijn!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten