Ga naar inhoud

steriliseren


silly1984

Aanbevolen berichten

Jeetje Silly1984 wat een slecht nieuws nu je dacht dat het zo goed ging, ja toch? Ze at weer hooi en ze dronk weer. Mijn nijntje is ook geholpen, haar eierstokken en baarmoeder zijn er uit gehaald. Ik heb haar 2 dagen moeten dwangvoeren en ze was nog zeker 10 dagen chagerijnig.

Ik hoop zo voor jou en je nijntje dat zij er weer boven op komt. Ik ga voor jou en je nijntje duimen. Heel veel sterkte de komende dagen.

En eeehh... asljeblieft voel je niet schuldig, heb ik toen ook gedaan dus ik weet hoe jij je voelt maar als zij dan onder zoveel stress leeft tijdens haar scgijnzwangerschap, dan heb je toch geen andere keus.

Meis veel sterkte.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve berichtjes,voel me alweer ietsje beter na heel veel gehuild te hebben:$ voelde me echt even heel rot toen de DA me belde.Ik hoop dat ze morgen bereikbaar zijn om te vragen hoe het met haar gaat..

Ik hou moed maar toch heb ik sterk de indruk dat het verkeerd af gaat lopen zoals te DA me het vertelde..:baby: snap gewoon niet dat ze dat niet voor de operatie nakijken (de nieren),ze zij al dat het wel vaker voorkwam bij katten en honden.:blink: maarja ik mijn vriend en bugs blijf duimen voor onze kleine bunny.:bow:

Silvy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vanmorgen weer gebeld door de DA.BUnny had eindelijk geplast en veel ook.En eten deed ze ook best.Ze zei dus dat ze al wat met de nieren had voor de operatie en dat het niet door de operatie zelf kwam.Ze ligt ook nog aan het infuus. En ze zei ook dat ze zeker geen 12 wordt,de nieren zijn nou eenmaal al erg slecht.Ben benieuwd wat ze maandag gaat zeggen,dan gaat ze nog bloed afnemen en dan verder kijken..ik durf ook niet te zeggen laat haar maar inslapen als ze nog een goede kans heeft om verder te leven, ook al is het maar voor een paar jaar:$ vindt het erg moeilijk om die keus te maken,dus ik wacht nog wel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje joh, wat een tegenvaller. Ik zou nu ook nog niet beslissen hoor als het nog niet hoeft. Zoals je al zei; als ze nog een paar goede jaren heeft is het fijn dat ze bij je is toch (zolang ze er geen pijn van heeft natuurlijk). Maar dat ze geplast heeft is goed toch?

Sterkte verder (ik blijf je verhaal volgen hoor) en ik hoop dat ze straks weer mee naar huis kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme bugs, sinds hij nu alleen zit issie zo rustig...Hij zit alleen maar stilletjes in het hok en als hij eruit mag ligt ie de hele avond of middag onder de stoel:blink: en hij wil ook minder geaaid worden,hij duwd mn hand gewoon weg wat hij normaal nooit deed!!:blink:

Ik hoop dat ik straks zijn nieuwe aanstaande vriendin mag verwelkomen:$ en dat ze goedgekeurd wordt:bow: dan is onze bugs vast weer een stuk vrolijker:bunny2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .