Ga naar inhoud

Mondje open normaal?


Fransien Dekker

Aanbevolen berichten

Bij mijn (bruine) konijn Roxy valt het me de laatste dagen op dat haar mond vaak open hangt. Haar onderlip hangt naar beneden, tandjes lijken gewoon oké. Dit deed ze normaal nooit en ik wil toch even navraag doen. Verder is ze helemaal in orde, drinkt en eet normaal, speelt en rent als normaal. Naar de DA gaan is altijd een drama (stress) dus dat doe ik ze liever niet aan als het niet nodig is. 

 

Iemand een idee waar dit door komt? 

thumbnail_20190721_151659.jpg

thumbnail_20190721_151713.jpg

thumbnail_20190721_151721.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten.  Het zou kunnen dat er bijv. gebitsproblemen zijn, maar het kan ook niets zijn.

 

Als ze verder gewoon normaal doet, eet, keutelt, drinkt, en normaal gedrag vertoont, zou ik er zelf niets aan doen. Ik zou het de volgende keer dat je toch bij de dierenarts moet zijn (bijv. voor inentingen) eens navragen. Als er aanwijzingen zijn dat er verder echt iets mis is, kwijlen, problemen bij eten, vermageren, ander gedrag, keutels enz. Dan natuurlijk wel naar de dierenarts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .