Ga naar inhoud

Witte plek in oog


Kenan

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Een poosje geleden (ongeveer eind september) had 1 van mijn konijnen een witte plek in zijn oog. Ik ben ff de naam kwijt van hoe dit ook al weer heten. We zijn hiermee naar de dierenarts geweest en hebben het behandeld. De witte plek in het oog is blijvend dus ze kan met dat oog amper zien. Nu zie ik net dat hetzelfde gebeurt bij het andere oog, zijn de medicijnen niet aangeslagen of zo. Het is nog niet zo wit als het andere oog. Moet ik nu weer naar de dierenarts?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me verstandig om zo snel mogelijk weer een behandeling te starten en dus op z'n minst even contact met de dierenarts te hebben over medicatie. Beter is het natuurlijk om gewoon even daar langs te gaan met het konijn. Weet je of het een op zichzelf staand iets is of dat het in combinatie met E. cuniculi is vastgesteld? Dat is namelijk wel een combinatie die vaker voorkomt. In dat geval zul je dus ook nog daarvoor moeten behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .