Ga naar inhoud

Blaasproblemen of toch iets anders?


Iris Q

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven zal dit waarschijnlijk een heel verhaal worden, sorry daarvoor.

 

Een tijdje terug begon mijn voedster van 6 jaar, Flapje, te sukkelen. Ik werk zelf als (bijna afgestudeerd) paraveterinair dierenartsassistent bij een dierenartsencentrum. Zo'n 7 weken terug op 5-3-18 heb ik haar voor het eerst meegenomen naar de praktijk. Ze at slecht en was rustiger dan normaal. Na een volledige keuring bleek ze last te hebben van een beetje gas en ze had mini puntjes op haar kiezen, maar eigenlijk geen duidelijke oorzaak waarom ze zich zo slecht voelde. Injectie loxicom en metomotyl, daarna cisaral en carprofen drops mee naar huis. Flapje knapte binnen een dag op en werd weer de oude.