Ga naar inhoud

Zachte ruikende keutels en veel drinken


Gast Dymphna

Aanbevolen berichten

het gokken van grammen kan ik ook niet!!! voer zul je moeten afwegen!!

en als monroe echt maar 400 gram weegt is er toch echt iets grondig mis!

ik zou als ik jou was hem nog maar eens nauwkeurig nawegen!! een konijn van drie maanden hoort veel zwaarder te zijn.....

trouwens de drink fles op twee tot drie dagen tijd leeg is toch aardig normaal hoor.... zo vreemd vind ik dat niet

ieder konijn drinkt nu niet eenmaal evenveel net als mensen is er onder koninen allee ook onderscheid in!

dat zou je dierenarts toch moeten weten... alleen op basis daarvan aan diabetes denken vind ik nogal vreemd......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd hoe oud dat konijntje is. En gokken hoeveel voer je geeft is eigenlijk niet nodig want daar hebben ze een heel mooi iets voor uitgevonden, namelijk de keukenweegschaal ;)

staat al een aantal keer vermeldt dat het konijn 3maanden is laatste keer dat ze gewogen is was ze 9 weken en woog ze 360 gram dus daar is niks mis mee. !!!

En er bestaan gewoon serieus keukenweegschalen die een handje voer niet wegen!

Kelly bedankt voor de info over diabetus

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jou konijn met drie maanden 400 gram weegt!! is er iets ernstig mis!

een hangoortje van een aantal dagen oud weegt er al rond de honderd!!

400 gram is veel en veel te licht!

dat had je dierenarts ook moeten signaleren!

en als je konijnen dusdanig ondergewicht hebben zul je toch echt voer moete gaan afwegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bij de dierenarts gewogen elvis 1,5 kilo en monro bijn ong 9 weken 360 gram monro is ook 3 keer zo klein maar goed doet er niet toe.

Is niks mis nmet het beestje ben vandaag geweest geen paracieten meer en alles was gewoon goed is er gezegd.

Bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er staat dat ze dat bij 9 weken woog dat is geen 3 maanden.

Dierenarts vond dat toen iets te licht maar was niet schokkend.

Vroeg net nog even aan me vriend hoeveel ze nu woog want hij kwam net thuis met de nijnen en was nu 700 en nog iets :)was iig volgens da goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onduidelijk topic met veel verwarring, is natuurlijk bij de eerste keer dat ik naar Da ging voor die ontlasting en bleek dat ze paracieten had is ze gelijk gewogen ivm kuur en toen woog ze 360 en was ze 9 weken had ik duidelijker moeten vertellen

bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

je schreef zelf ze is drie maanden en weegt 400 gram!!

maar goed 700 gram is nogal een vershil met de eerder genoemde 400 en dat klintk toch een stuk aannemelijker

grrr... waarom post ik altijd halve berichten.....

wilde er nog aan toevoegen dat 700 gram met drie maanden voor een hangoortje volgens mij nog steeds te licht is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat de nippel van de fles niet lekt?

Mijn konijnen drinken heel erg weinig uit de fles omdat ze zoveel groenvoer eten. Ik doe er wel elke dag schoon water in en dan kan ik bijna niet zien dat er uit gedronken is. Daar moet ik wel bij vermelden dat ze ook uit de grote kattendrinkbak drinken die in de keuken op de grond staat. Lebberen vinden ze kennelijk lekkerder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een flesje kan ook lekker .. Maar als ik kijk wat ze Hier op zuipen per dag is toch wel bijna 1 fles leeg per klein konijn en mijn franse wel 2 flessen dus das neit zo raar niet elk konijn is het zelfde kwa dorst

wat ik wel raar vind is dat de parasieten nu ineens weg zijn binnen 2 dagen maar goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .