Ga naar inhoud

Ec + pasteurella


lenkas

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, 

Met men oudje snuffel gaat het vrij goed, hy wordt voor de zekerheid behandeld tege ec maar het lijkt enkel staar te zijn. 

 

Maar bij men pa in mijn groepje gaat het niet goed... Mijn Franse hangoor lore is heel verzwakt en heeft ec gekregen ook heeft ze snot waarschijnlijk pasteurella... Ik heb al een konijn verloren door ec :( wat kan ik voor haar doen? De behandeling tege ec is vanaf vandaag opgestart 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lienappelsien:

Het zit je niet mee. 

 

Heb je Lore naar binnen gehaald? Dat zou ik wel doen, ze heeft al haar energie nodig. Krijgt ze ook antibiotica tegen de snot, of is er een kweekje genomen? Eet ze?

 

Welke EC-symptomen heeft ze?

 

Sterkte hoor.

 

Wel fijn dat het met Snuffel goed gaat.

Ja ze zit binnen, eten doet ze als je het persoonlijk geeft aan haar... Ze geeft iets gekregen tegen de snot. Ze houdt haar hoofd scheef en ze heeft sleurt haar achterpoten soms mee ipv erop te lopen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lenkas:

Ja.. De voorbije dagen merk ik wel dat ze meer groente eet en haar korrels wat laat staan... Zou in haar dan wat meer groente geven? Of toch maar beginnen met dwangvoeren? (maar als je iets geeft, eet ze het wel...) 

Wat je zou kunnen doen, dat doe ik bij Lynn ook, is wat critical mengen met het groenvoer. Zo krijgt ze wel vezels binnen en blijft ze toch zelf eten. Als je haar gaat dwangvoeren terwijl er nog iets naar binnen gaat zitten ze sneller vol en doen ze geen moeite meer om zelf te eten.. sterkte met je nijn

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .