Ga naar inhoud

Op je af schieten en achter je aan rennen


Glyn

Aanbevolen berichten

Muppet is mijn uit de kluiten gewassen dwerg hangoor, ex-ram van 9 jaar oud, ik heb hem van kleins af aan. Hij is heel lief en aanhankelijk. 

 

Als je hem aait zit hij zachtjes knarsend met zijn ogen dicht te genieten van je aandacht. Maar als je stopt schiet hij op je handen of voeten af. Hij gromt hier niet bij en zijn staart staat ook niet omhoog, maar je kan er wel even van schrikken als hij dat doet. Ook rent hij de huiskamer door achter je aan tot je hem weer aait en dan begint hetgeen hierboven geschreven opnieuw. Het achter je aan rennen doet hij vooral bij mijn vriend.

 

Misschien een beetje een gekke vraag, maar wat betekend dit? Geven we hem niet genoeg aandacht of heeft dit met iets anders te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hij heeft een gestereliseerd konijnenvriendinnetje van 6 jaar oud. Zij kwam erbij toen hij 2 jaar was en ik haar heb gevonden buiten op straat.

Zij zitten samen in een dubbele kooi met een ren ervoor maar deze staat vrijwel altijd open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Glyn:

Jawel hij heeft een gestereliseerd konijnenvriendinnetje van 6 jaar oud. Zij kwam erbij toen hij 2 jaar was en ik haar heb gevonden buiten op straat.

Zij zitten samen in een dubbele kooi met een ren ervoor maar deze staat vrijwel altijd open.

 

O, fijn :) 

 

Tja, ik denk dat hij gewoon graag geaaid wordt. Het klinkt een beetje dominant dat hij het ook wil afdwingen bij jullie. Zolang hij niet hapt/agressief doet lijkt me het niet echt een probleem.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .