Ga naar inhoud

Konijn gat in het oor


Doeshi

Aanbevolen berichten

Wij hebben laatst uit de opvang een vriendje voor onze Duitse reus voedster van 3/4 maand, een gecastreerde ram van 6 maanden formaat Vlaamse reus. Nu had ons konijn (Delisimo) laatst ook al een klein wondje op haar oor, maar ik dacht dat dat gewoon tijdens de koppeling was gebeurt. Maar goed, ze hebben waarschijnlijk vannacht gevochten en nu heeft ze een heus gat ik haar oor. Er zat bloed over haar hele oor. Alles lijkt oké en het lijkt te helen. Ik heb het ingesmeerd met wondzalf en ze apart gezet. Moet ik nog maar de dierenarts of heelt dit vanzelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Evee:

Ik denk dat ik zelf ter controle morgen even langs de dierenarts zou gaan, voor de zekerheid. Het klinkt niet als een fijne wond.

Oké, dan bel ik in ieder geval even de dierenarts morgen. Ik wil uiteraard geen ontstekingen enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn naar de dierenarts geweest en deze heeft een spuit antibiotica gegeven en een zalf die ik 3 maal daags moet smeren. Ze was net zo tam..... maar dit vind ze echt niet leuk, ook niet met wat lekker erbij. Het heelt gelukkig goed, hoewel het een groot blijvend litteken zal zijn. Maar het lijkt erop alsof het gat dicht groeit gelukkig.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .