Ga naar inhoud

Niesjes


Bunnybabys

Aanbevolen berichten

Stresskonijn in the building (ik dan): mijn voedster die een paar maanden terug snotklachten had, hoor ik vandaag een paar keer niezen. Gisteren ook een keertje, geloof ik. Ze is vandaag voor het eerst buiten geweest en gisteren stond de deur open. Nu ben ik al 1,5 uur in de kamer met de konijnen en hoor ik niks. Kan het niezen van iets buiten komen? Ze ligt nu al wel de hele tijd te slapen, niezen ze dan minder? Of kan ik een beetje geruster worden dat iets haar neusje irriteerde? De dierenarts heb ik ook al gebeld, als ik denk dat het niet weggaat, mag ik zondag langs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou het inderdaad even in de gaten. De snot is toendertijd met succes behandeld? Het kan zijn dat het terugkomt, maar het kan zoals je aangaf ook zomaar iets zijn wat haar op dat moment irriteerde. Daar is op zondag naar de dierenarts gaan ook niet voor nodig in elk geval ;) Zeker met die hitte zou ik die stress even besparen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel zo. Mijn dierenarts werkt op zondag tegen normaal tarief. Maar ik zou liever niet heen gaan natuurlijk. Heb haar net 2,5 uur niet gehoord... Ze sliep wel het grootste deel, maar kan me herinneren van toen ze snot had (die is helemaal wegbehandeld ja) dat ze echt aanvallen had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .