Ga naar inhoud

Haakjes aan kiezen laten verwijderen


Jet 14

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Het duurde even voordat de oorzaak gevonden was maar na ruim een week van ziek zijn( Pluk) en een zenuwinzinking (vrouwtje) zijn afgelopen dinsdag de haken van de kiezen bij Pluk verwijderd.

Hij doet het weer best goed , ik hou nog een slag om de arm,maar Pluk heeft niet zo'n behoefte aan hooi. Volgens de da had dat te maken met de gladde kauwvlakjes.

Brokjes ,andijvie en paardebloemlaadjes gaan er prima in.

Het probleem is alleen dat z'n keuteltjes nog zo klein zijn.

Hij krijgt 4 maal daags cisaral 0,6 ml.Hij weegt 1.2 kilo en is behoorlijk in de rui.

Hier toevallig iemand die net als ik een hobby heeft moeten maken van keutels controleren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de oorzaak is gevonden en hij weer eet! Wel vervelend dat zijn keutels nog klein zijn. Zijn het er wel genoeg, of ook erg weinig? En is hij weer een beetje levendig? Heb je hem naar binnen gehaald als hij buiten normaal buiten zit (dat zou ik dan wel doen)? 

Altijd vervelend als ze ziek zijn. En ja, je kan dan heel blij zijn met keutels haha 

Beterschap in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie .

Pluk is een binnenkonijn maar loopt ook in de tuin.

Vandaag was hij behoorlijk actief maar nog steeds geen goede keutels,hij eet prima alleen zag ik vandaag dat hij tot 2 keer toe naast de bak had geplast en het zelf opdronk:(.

Ik ben er nog steeds niet gerust op en ben als de dood dat ie nog wat anders onder de leden heeft.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .