Ga naar inhoud

Snot bij konijn en kon


Marijne

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

ik heb nu 7 konijnen, 1 vader, 1 moeder en 5 kleintjes waarvan er 3 mannetjes zijn. Mijn probleem is dat de vader snot heeft en we hebben daar al antibiotica voor gehad alleen dat werkte niet. Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen want naar de dierenarts gaan is best duur en zeker als ik mijn konijn injecties moet gaan geven. Ik zou het liefst zo goedkoop mogelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen geld voor je konijnen over hebt moet je geen konijnen houden. Konijnen verzorgen kost geld ook wanneer ze ziek zijn. Snot is zeer besmettelijk en hardnekkig dus je kan het niet goedkoper doen. Soms duurt het gewoon erg lang om te behandelen en moet de dierenarts een kweekje nemen om te kijken om welke bacterie het gaat en de juiste antibiotica kan geven.. Als je nu al niet bereid bent zoveel geld uit te geven is het misschien handig om voor de kleintjes een goed thuisje te zoeken en  de vader te laten castreren voor er nog meer kleintjes komen. 7 konijnen kosten veel geld. Vooral als ze ziek worden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .