Ga naar inhoud

SOS tandproblemen


JacquelineH

Aanbevolen berichten

Hoe gaat het ondertussen met hem? Eet hij nog niet zelfstandig? Soms gaat het echt snel weer beter eens ze goeie medicatie hebben...

Voordat je de tanden laat trekken is het idd goed er eerst eens goed over na te denken en zoals Cindy zegt, je moet dan echt wel op zoek naar een DA die dit kan en al regelmatig gedaan heeft. Misschien wil je eigen DA je wel doorverwijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat je een andere betere? dierenarts hebt gevonden voor je konijn.

ik hoop dat het snel weer goed gaat met je konijntje!

Er zijn meerdere dierenartsen daar, ik ga voortaan gewoon vragen of ik bij de vrouwelijke artsen terecht kan. Zij zijn toch wat warmer naar de beestjes toe.. En de afgelopen keren was ik erg tevreden met hun.

Hij zit nu nog steeds lekker bij te komen in zijn kooitje. Hij ligt nu tenminste een beetje uitgerekt en niet zo gespannen. Het zal nu wel beter met hem gaan.. Het lieve knulletje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga het zeker proberen! Nog bedankt voor de tips Caroline. Zowieso allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik heb hem net wortelpapje gegeven van olvarit. Voor het eerst met een handdoek om hem heen, de dierenarts heeft het me laten zien en het is nu veel minder stressvol en pijnlijk voor ons allebei! Zo leer je toch weer iets nieuws iedere dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .