bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 Tanden alleen verwijderen als je ze elke drie weken moet laten knippen wat je konijn natuurlijk veel stress bezorgd.Maar let op niet alle da´s zijn konijn tand kundig!!!! dus wees er dan zeker van dat het goed gebeurd.Die van mij is er geweldig van opgeknapt toen.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 Hoe gaat het ondertussen met hem? Eet hij nog niet zelfstandig? Soms gaat het echt snel weer beter eens ze goeie medicatie hebben... Voordat je de tanden laat trekken is het idd goed er eerst eens goed over na te denken en zoals Cindy zegt, je moet dan echt wel op zoek naar een DA die dit kan en al regelmatig gedaan heeft. Misschien wil je eigen DA je wel doorverwijzen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb even een kennis van mij in rotterdam gemaild.Zij heeft een franse hangoor geadopteerd die tandproblemen had.Haar da is daar zeer kundig in, dus zodra ik het adres heb zal ik het hier neer zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JacquelineH Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2007 wat fijn dat je een andere betere? dierenarts hebt gevonden voor je konijn.ik hoop dat het snel weer goed gaat met je konijntje! Er zijn meerdere dierenartsen daar, ik ga voortaan gewoon vragen of ik bij de vrouwelijke artsen terecht kan. Zij zijn toch wat warmer naar de beestjes toe.. En de afgelopen keren was ik erg tevreden met hun. Hij zit nu nog steeds lekker bij te komen in zijn kooitje. Hij ligt nu tenminste een beetje uitgerekt en niet zo gespannen. Het zal nu wel beter met hem gaan.. Het lieve knulletje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 ijn dat jullie de oorzaak hebben kunnen achterhalen! hopenlijk gaat het nu snel beter met hem!maar buiten de probleme die hij nu heeft... is het toch heel belangrijk dat ie hooi gaat eten!! ik hoop dat het je met de tips van caroline gaat lukken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JacquelineH Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2007 Ja ik ga het zeker proberen! Nog bedankt voor de tips Caroline. Zowieso allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik heb hem net wortelpapje gegeven van olvarit. Voor het eerst met een handdoek om hem heen, de dierenarts heeft het me laten zien en het is nu veel minder stressvol en pijnlijk voor ons allebei! Zo leer je toch weer iets nieuws iedere dag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 fijn dat het allemaal iets makkelijker gaat!! hopenlijk is chukie morgen weer een heel andere nijn!!1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 succes en beterschap verder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 16 december 2007 Delen Geplaatst: 16 december 2007 Dierenkliniek Zuidplas,Verbindingsweg 1,2914 LH Nieuwerkerk a/d IJssel,Tel. 0180-320363De dierenartsen die er werken zijn: M.C. van der Meer, R.E. Boerenkamp en H. Esselink. van der meer en boerenkamp zijn de konijnenkenners Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten