Ga naar inhoud

veilig?


brit je

Aanbevolen berichten

@Evee Gestoomde erwtenvlokken, geconcentreerde brokjes (tarwegries, zonnebloemextract, stro, suikerbieten, calciumcarbonaat, melasse, grasmeel, natriumchloride, plantaardige olie, vitamine- & sporenelementenmengsel, dicalciumfosfaat), gerstvlokken, maïsvlokken, johannesbroodpitmeel extrusieproducten, bonenvlokken, tarwe extrusieproducten, gedroogde banaan, gedroogde wortel, gedroogde ananas, Verm-X kruidenmengsel, sojaolie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het op zich wel als verwennerij / snoepjes / lekkers bij kunnen voeren. Ik zou het niet als hoofdvoer geven.

Ik geloof trouwens niet dat ik ooit eerder een voer heb gezien waar erwtenvlokken het hoofdingrediënt is. Erwt is wel een behoorlijke dikmaker haha, en dan ook nog bonenvlokken, gerst, tarwe, banaan, wortel en ananas. Hoewel stro en johannesbroodpitmeel dan weer weinig bevat en wel vult, dus misschien compenseert dat die dikmakertjes dan weer wat. Het is een beetje een pretvoeding heb ik het idee.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .