Ga naar inhoud

Je konijn en de echte kerstboom


ZaZa

Aanbevolen berichten

Hoe reageert jullie konijn op de echte kerstboom ???

Hij staat hier nu sinds 2 dagen en Polle durf ik niet goed in de kamer te laten...Als de dood dat ik ben dat hij in de boom springt of de lichtsnoeren aan gaat vreten (hij heeft zo zijn voorkeuren)

Nu maakt het voor de boom niet uit, maar voor de ballen die er in hangen, wel !

Baby's 1e kerstballen, ballen van mijn ouders die al meer dan 60 jaar oud zijn (die ballen dan hè).

De inhoud van mijn boom is mij echt heilig. Sommige dingen mogen mijn kids er niet eens inhangen...

Hoe reageert jullie konijn op jullie boom ?

Klimt hij tot bij de piek of laat hij hem links liggen....ehm...staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik was daar ook bang voor, vooral mn nieuwsierige Minou! en onhandige Boris (hond).

We hebben een iets kleinere boom gekocht en die in een hoekje van de woonkamer gezet....daar waar hond en konijnen zelden kwamen.

En tot mijn grote verbazing kijkt Boris er niet naar om (hebben ook echte ballen) en Minou heeft meer interesse in het kerststalletje met mos.....hihi. Maar als ik tegen haar zeg Minou nee, lijkt het tot nu toe te werken. Gister zat ze wel onder de boom...met bal boven dr hoofd, maar heb dr gauw weg gestuurd..en klaar was kees!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier kijken ze er ook niet naar om

en ik heb maar plastic ballen met mijn 2 grappemakers van katten

voor kay is het de eerst keer die loopt er langs en dan geeft hij er een tik tegen aan haha kiwa vorig jaar die gebruikte het om in te klimmen dit jaar niet meer

uh thja gewoon goed opletten de eerste keren denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .