Ga naar inhoud

konijn eet niet


hangoortje.pim

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb een dringende vraag. mijn konijn pim is een kerngezond konijn nooit ergens last van gehad. ik ben een weekje weg geweest met school en toen ik thuis kwam zag ik dat s'avonds de hooiruif niet leeg was (heel vreemd want mijn konijn eet heel veel hooi) in het begin dacht ik zo van ja gewoon zijn dag niet. maar mijn konijn eet sinds 1 dag niet meer. mijn konijn doet altijd een moord voor zijn eten. hij is net een race wagen die door de bocht vlieg als hij eten ziet of hoort. maar nu gaf hij er niks om en at niks. drinken doet hij ook slecht. ik maak me heel erg zorgen om me konijn. ff lekkere info maar mijn konijn poept en plas gewoon nog veel zijn hele wc is gebruikt en er liggen gewoon keutels. de keutels zijn ook normaal. dus ja ik maak me erg zorgen om darmproblemen.

 

liefs ik en pim xxx:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sanne1993:

Als hij echt helemaal niets meer eet is het Eem spoedgeval en kun je het beste vanavond nog naar de dierenarts gaan. Als hij nog wel een klein beetje eet zou je kunnen wachten tot morgen, maar als een konijn niet eet is er echt iets mis en heeft hij medische zorg nodig!

hij heeft gister nog wel zijn wortel op en zijn brokjes op een paar na. hij is verder nog wel super druk zoals altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 8-11-2016 at 19:17 zei Okki:

Oei, hoe is het nu? Een konijn kan echt niet langer dan 24 uur zonder eten! Hoop dat hij nu toch weer eet! 

 

Op 8-11-2016 at 08:09 zei brit je:

hoe is het nu met je konijntje

ik heb even afgemacht en handgevoert de vlgende dag wou hij ook niet eten en toen hield ik een snoepje voor zijn neus en toen vrat hij hem in eenn keer op. ik wist toen gewoon dat hij zich aanstelde. en na ong. halve dag at hij weer goed en heb hem een tijdje hand gevoert(L)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .