Ga naar inhoud

myxomatose


lenkas

Aanbevolen berichten

halo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik op bunny bunnybunch geweest ben. Dit kwam door tijd gebrek... Flafje ( mss kennen sommigen hen nog ) is heel ziek :( Hij heeft myxomatose, ookal was hij der voor ingeënt... Al een week lang zit mijn kleine soldaatje te vechten voor zijn leven.. De dierenarts gaf hem in het begin wat extra hoop op overleven omdat we der heel snel bij waren... Maar nu ziet het der niet goed uit voor men kapoen :'( Ik doe alles wat ik kan, maar Flafje ziet echt wel af :( dat wil ik natuurlijk niet en ik weet niet wat ik moet doen.. Elke dag denk ik der aan om hem in te laten slapen... maar hoe slecht dat flaf deruit ziet , hij blijft maar vechten ( af en toe huppelt hij wat rondt en eet hij zelfstandig) hij krijgt pijnstillers en andere medicatie en ik moet hem bijvoederen... Hebben jullie nog tips voor mij ? Wat hebben jullie gedaan als jou konijn dit heeft gehad? 

alvast bedankt 

Lenka en de konijnen bende 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn konijnen had het onlangs en was na minder dan 2 weken eraan overleden... Natuurlijk wil je als baasje dat het niet gebeurt en doe je er alles aan, maar medicatie is spijtig genoeg geen oplossing voor alles. Mijn konijn zag er ook helemaal niet goed uit en ik moest haar groentepap geven omdat ze zelf enkel rozenblaadjes at en niks anders. Ik zou zeggen, laat Flafje leven zolang het nog kan, want als je hem laat inslapen zou het kunnen dat hij eigenlijk bv. een week langer te leven had vooraleer hij zelf zou sterven en zou je een week langer bij hem geweest kunnen zijn. Het is natuurlijk erg zielig om je liefste konijn te zien sterven, maar volgens mij maakt een aantal dagen meer of minder met je konijn veel uit. Zo kan je langer bij hem zijn en mooi afscheid nemen, al is dat nog zo moeilijk. Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .