Ga naar inhoud

Ram treurt


Jill85

Aanbevolen berichten

Dringend advies! Gisteren zijn mijn 2 voedsters gesteriliseerd. Nu wil mijn ram niet meer eten sinds hij alleen zit. Ik heb hem even bij haar gezet, maar hij wil rijden op hasr. Nu treurt hij heel erg? Wat moet ik doen? Er proberen een andere voedster bij te zetten? Mijn groepje doet het goed, masr ik kan mijn voedster niet uit de groep halen, want dan zit ik met 2 rammen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je iets creëren waarbij ze bij elkaar kunnen zitten, gescheiden door gaas? Ik had eens een konijntje uit een groepje ziek. Ik wilde niet dat hij de groep ontwende en heb toen in een hoek van hun verblijf een gedeelte afgezet met delen van een panelenren in het vierkant. Zo konden ze elkaar blijven zien en ruiken en zelfs samen eten bij het gaas. En de patiënt bleef in zijn eigen bekende verblijf.  Voordeel is ook dat je het eet- en keutelgedrag van je dametje beter in de gaten kunt houden dan dat ze echt samen zitten. Hopelijk knapt ze snel weer op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .