Ga naar inhoud

Gedrag na inenting


Karina

Aanbevolen berichten

Gisteren zijn Choco en Penny ingeënt tegen myx, rhd1 en rhd2. Samen in de reismand uiteraard. Choco heeft behoorlijk wat stress gehad hiervan helaas... thuis was het dus bijkomen, slapen en kleine beetjes eten.

 

Vandaag viel me op dat Choco wel op het eten afkwam, maar vooral stil in een hoek heeft gezeten. Vanavond zag ik wat er gebeurde. Ze aten samen hun brokjes, eenmaal de buik vol nam Choco afstand en ging Penny op hem jagen. Continu rennen om vervolgens Choco bang en bibberend in het nachthok te vinden en Penny relaxt in de ren.

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne maken ook ruzies lopen achter elkaar en trekken plukken haar uit maar dan zit ik een tijdje bij degen waarnaar gerend word en bescherm ik die in jou plaats choco  en als penny naar hem komt of aan  hem komt doe je hem zo vermijd je wonden en dit deed ik wanneer ik ruzie zag en dan heb ik ze en tijdje gewoon niet verdedigd en gewoon hungang en nu maken ze geen ruzie meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb ze ook niet beschermd. Ze moeten het zelf uitvechten. Wel heb ik zeceven apart laten eten zodat ik zeker wist dat beide ook echt aten. 

Maar alles is weer ok. Uiteindelijk heeft het drie dagen geduurd voordat ze weer hun ding deden en weer gingen knuffelen. Eind goed al goed...overv5 weken de booster...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .