Ga naar inhoud

konijnen snoepjes maken


femmie

Aanbevolen berichten

ik had deze leuke recepten gevonden om konijnen snoepjes te maken,

maar sinds ik niet echt goed ben in engels en in koken vroeg ik me af zou iemand willen helpen met de recepten te vertalen.

want ik denk dat het hele leuke recepten zijn om te maken voor je bunny's :) 

SC20140325-191100.png

SC20140326-134610.png

SC20140420-083559.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recept 1: Heerlijke aardbeien lekkernijtjes

1,5 kopje havermeel, 1 kopje aardbeien op sap, 1 kopje haver.

Mix het havermeel, de haver en de aardbeien. Vorm het in de vorm die je wilt/leuk vindt. Bak het op 300 graden voor 15 minuten. Dit recept is goed voor een dozijn (12 dus) hapjes.

Recept 2:

Gebruik een nutribullet (soort blenderachtig apparaat, bestaat echt, kijk maar op google) om 2 a 3 kopjes hooi fijn te malen. Mix dit met 1 tot 2 gepureerde bananen. Vorm het tot hoe jij het wilt hebben. Bak het in de oven op 170 graden voor 30 minuten. Daarna af laten koelen. Waar je het mee vult, is aan jezelf. Kan vanalles zijn.

Recept 3: Pompoen-wortel-granenreep

1 kopje havermeel, 1/4e kopje gepureerde wortelen, 1/4e kopje gepureerde pompoen. 

Mix het door elkaar, vorm het in reepjes en bak het in de oven op 350 graden voor 30 minuten.

Let wel op! Ze heeft het steeds over 'graden', maar ik weet natuurlijk niet over welke schaal ze het heeft en dus niet of ze Celsius of Fahrenheit bedoeld.. Mijn eigen oven gaat bijvoorbeeld niet hoger dan 270 graden Celsius, dus hoe ik hem dan op 300 en 350 graden moet krijgen is mij dan een raadsel :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .