Ga naar inhoud

Hoe kan ik van eten hun dagbesteding maken?


Yiska♥Koekie&Kruimel

Aanbevolen berichten

Mijn konijnen zijn stiekem een beetje verwend. Ik probeer me aan te passen op wat ze in de natuur doen, maar dit lukt gewoon niet altijd. Nou weet ik dat ik door ze een bakje voor hun neus te zetten, hun dagbesteding wegneem.  Heeft er iemand tips voor betere dagbesteding, bijv. hoe ik het eten het beste voor ze kan verstoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo iedereen, bedankt voor jullie ideeën. Ik geef ze regelmatig een eierdoos of een wc-rolletje, dat vinden ze helemaal geweldig. Verder heb ik nu een intelligentiespeelgoed voor de konijnen. Kruimel snapte het intelligentiespeelgoed al snel nadat ik het hem had aangeleerd. Daarna heeft Koekie een paar keer bij Kruimel gekeken en snapte zelf ook hoe het moest. Ze vinden hem superleuk. Ook heb ik nu een tumble & treat bal. deze vind ik erg aan te raden. Hier hebben ze superveel plezier van en hij was nog goedkoop ook. De konijnen hebben nou eindelijk wat te doen de hele dag en ze genieten er echt van. Nogmaals, bedankt voor jullie tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .