Ga naar inhoud

Gewicht franse hangoor


De-Lionlopjes-gek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ze kan nu natuurlijk een groei spurt hebben of net nog hebben moeten keutelen.Een konijn die als een uitkijk toren staat is attend en appel zeg maar behoord bij een gezonde nieuwschierige nijn.!!!!ze moest natuurlijk ook eerst wennen aan meer voer haar maag ect.Maar gelukkig pakt ze het goed op.Laat de hangoren reus maar groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie vandaag de 3 kilo bereikt!! Ze is ook wat minder angstig en eist je aandacht. Ze vind het nu ook al stukken leuker om buiten d'r hok te rennen..om dan vervolgens uitgeput ergens lekker te gaan liggen. Ik voel dr ribben helemaal niet meer en dr ruggewervel al een heel stuk minder je voelt overal wat meer vetjes op komen! Drinken gaat ook super goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer even wat nieuws over bo.

Ze is zo'n vrolijke meid geworden een totaal ander konijn. Net na het verschonen van dr hok, maakt ze er een compleet feest van. Ze neemt elke keer een aanloop en laat zich dan uitglijden met dr voorpootjes gestrekt..zodat ze half begraven ligt onder de vlas!! WHAHAHA Later ligt ze om terollen op dr rug en gekke sprongen te maken. Ik heb een konijn nog nooit zo gek zien doen haha.

Over de gewicht, tja ze staat deze week een beetje stil zit nog steeds op de 3 kilo en een paar grammetjes. ze is ook weer een beetje dr interesse in dr biks verloren en begint weer met lange tanden te eten(ze eet het over de dag genomen uiteindelijk wel op) om dr te verleiden tot eten geef ik dr weer een beetje gemengd voer erdoorheen..wat ze er vervolgens snel tussenuit vist en de rest voor later bewaart.

Omdat ze ook veel minder hooi eet heb ik een tip van hier geprobeert vandaag en hooi met peterselie etc erdoorheen in wcrolletjes te doen en dat als een slinger door dr hok te hangen...resultaat..de peterselie heeft ze er heel behendig uitgevist en de hooi blijft op zn plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat dat mijn tip was :)

Ik heb de kruiden afgebouwd, op een gegeven moment alleen over het hooi 'geaaid' met basilicum (of iets anders wat sterk ruikt). Tot ik tot de ontdekking kwam dat het daar misschien niet aan lag, want alleen natspuiten en meneer eet het al. Nu zijn we al zover dat als ik het gewoon droog in de rolletjes stop, hij al begint te eten. Hoop dat Bo toch wat sprietjes binnen gaat krijgen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige constructie is het toch :smart: haha! Nee geintje...

Ik zie d'r toch met d'r snoetje richting de bestemming gaan, als ze nu een beetje eet, wie weet krijgt ze de smaak te pakken. Als ze harder trekt aan het hooi, beweegt het hele ding ook (wellicht spannend voor ze). Hoop dat ze dat gaat ontdekken... Succes en :thumbsup:!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .