Ga naar inhoud

Scoopy ervaringen kijken in de neus.


Djohn

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik wellicht kent vele het verhaal al van star: (ze heeft snot was over kwam terug bij de dierenarts was het thuis terug).

De dierenarts dacht eerst stofallergie.

Maar nu hij weet dat het snot niet via neus druppels en zoutoplossing weg gaat en het snot komt uit 1 neusgat wilt hij wel kijken naar het neusgat met een scoopy

Omdat hij nu vaker hooisprieten in konijnen neuzen vind wil hij daar ook na kijken.

Hoe gevaarlijk is dit?

Ze is een vindertje en ze was vroeger snel ziek....

Heeft iemand zelf ervaring hiermee of kent iemand hier iemand die ervaring heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring.

Maar ik denk altijd als iets moet dan moet het.

Als jouw konijn er last van heeft en het is nodig om na te kijken , doen zou ik zeggen.

Je gaat naar Wilhelminapark als ik het eerder goed heb gelezen toch? Ik persoonlijk zou volledig op Evert Jan vertrouwen en het aan hem overlaten.

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn konijn hebben ze ook eens met een scoop in zijn neus gekeken. Hij was nog heel jong en al meerdere kuurtjes gehad. Niks hielp. Uiteindelijk was de da best verrukt dat het zo mooi te zien was allemaal. Maar er was eigenlijk geen oorzaak te vinden. Uiteindelijk is hij eroverheen gegroeid.

Maar je moet niet schrikken als er wat bloed aan de neus zit achteraf. Want het is best een kwetsbare plek en dat beschadigd makkelijk.Gaat ook wel weer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ reusje 1985 dat is zo Ik laat het ook volledig aan evert jan over van dierenarts Wilhelminapark

@ sonja bedankt voor de link!

@ domino dankjewel voor het delen van je ervaring! Ik zou niet schrikken van het bloed nu ik dit weet heel erg bedankt!

@ iedereen! Heeft iemand anders ook nog een ervaring Die hij of zij wil delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je je niet zo druk maken en het gewoon overlaten aan de deskundige ;) Het komt vast goed.

Elkaar ervaringen vertellen is natuurlijk helemaal prima, maar wat heb je er verder aan? Je gaat alleen maar een optelsom maken van mogelijke scenario's toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .