Ga naar inhoud

Daisy zit stil in hoekje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn 2 nijntjes gehaald Daisy en Pluis(je).


Maar Daisy zit stil in de hoek en eet heel matig hooi.


 


Komt dat door het wennen van een nieuw huis? Of moet ik de dierenarts gaan bellen?


Ze eet wel hooi, maar niet zo veel.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is goed en misschien lust ze wel een klein beetje groente om de eetlust wat te stimuleren.Er is natuurlijk veel veranderd en ze zal ook even moeten wennen.Het ene konijn raced gelijk vrolijk rond en de ander is misschien nog onder de indruk van alle nieuwigheid.Ook kijken of ze blijft keutelen en ze misschien hoe moeilijk ook even met rust laten en er niet continue bij gaan zitten.Want hoe lief je ook bent,ook jij bent nieuw voor ze.Geef het even de tijd.


 


PS als ze de beaphar niet lust kan het natuurlijk zijn dat ze daarom niet graag eet.Eet ze de hope farms beter geef dat dan zonder de Beaphar.Ik las dat Beaphar een nogal sterk luchtje zou hebben en misschien waardeerd niet ieder konijn dat als ze het niet gewend zijn.Zelf heb ik het nooit gevoerd dus weet niet of het echt zo is.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat het aan de airco ligt.

Nu de airco uit is is ze actieve, en witlof eet ze graag, dus dat heeft ze al gehad. Dus het zal wel goed komen! Inderdaad moeilijk om daar weg te blijven maar als het beter is,moet dat maar he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt die lucht is niet te harden hahaha.

Ik ga een klein zakje selective halen. Daisy is een kieskeurig konijntje.

Die van Hope Farms eet zij ook niet.

Pluis die eet alles wat ze ook maar krijgt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Daisy heeft nu al praatjes over haar menu haha,ik lig in een deuk.Misschien vind ze Science Selective wel lekker mijn ervaring is dat veel konijnen het meestal direct graag eten.Maar hooi is belangrijker dus zolang ze dat goed eet is het geen probleem als ze minder biks eet.


 


PS leuke avatar. :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Michelle.

Dat dacht ik dus ook hooi is het belangrijkste.

Ze komt al meer los, vanavond toen ik de drinkbakken ging bijvullen stonden de dames om mijn hand te draaien zo van lekker eten. Dus hopelijk morgenochtend ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu geef ik Daisy hetzelfde als pluis, en nu eet ze dat wel op hahahaha.

Dus misschien was het wennen voor haar en dat ze nu los gaat komen en toch meer dingen gaat durven en/of doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .