Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen!!!!!


bunny ranch chanty

Aanbevolen berichten

Mijn franse hangoor heeft zijn oog beschadigd.Reden waarom weten we niet.Ik moet nu 3 keer per dag zijn oog zalfen.Met terramycin oogzalf.Wat is nu het probleem!!!Ik heb maar een kleine tubbe.Mijn da kan er niet meer aan komen voorlopig.Ik heb inmiddels ook al met veel andere mensen gesproken en gevraagt er naar .Maar belgie en mireille haar dieren arts kunnen me niet helpen.Omdat ze deze speciaale zalf niet hebben.Het word normaal voor honden en katten gebruikt.Aangezien ik bijnna door mijn tube heen ben.Roep ik voor hulp bij jullie.................................In de hoop toch nog aan een tube te geraken.Andere optie is een totaal ander middel gebruiken.Waar da en ik geen voorstander van zijn.wie o wie kan mij helpen.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was nog niet xo makkelijk om aan de zalf te komen!!

ik heb vijftien dierenartsen hier in de omgeving afgebeld.... sommigen hadden t heleaal niet meer....andere nog maar een tube die ze voor eigen patientjes wilden bewaren maar de meesten hadden t gewoon niet(meer)!

bij nummer 15 had ik geluk! en de zalf wordt nu gehaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .