Willllieeee Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Hoi!Mijn konijn eet na zijn castratie heel goed. Alleen toen ik hem net van zijn toilet af zag springen, lag er echt hele rare poep. Het was gewoon echt poep, geen keutels. Er zat geen vorm in, gewoon een hoopje bruin spul. Beetje vochtig, maar ziet er niet diarree achtig uit.... wat is dit?Ik heb overigens wel het idee dat hij de laatste tijd teveel groente en soms fruit krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Dat zijn blinde darm keutels, die eten ze normaal gelijk op. Het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat je die ziet liggen, maar vaak is er een makkelijke oplossing voor.Het zou kunnen komen door het fruit en de groenten, maar de meeste konijnen krijgen het als ze te veel biks krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willllieeee Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2015 Nee ik weet dat het geen blindedarmkeutels zijn.Ik weet hoe dat eruit ziet, en dit is totaal wat anders Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuneSolaire Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Het kan inderdaad door de groente komen, mijn konijntjes hebben het ook als ze teveel groente krijgen. Een paar dagen voornamelijk hooi geven en dan zou je het niet meer moeten zien. Mocht je echt het idee hebben dat hun darmpjes upset zijn dan zou ik naar de dierenarts gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willllieeee Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2015 oke!en hoe weet ik dat de darmen van slag zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Als de darmpjes echt van streek zijn zou je konijn ook stiller worden en niet zo graag willen eten. Rare houdingen aannemen, dat soort dingen. Je kunt ook borrelen horen soms, ligt er aan wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten