Ga naar inhoud

Wond op voorhoofd.. ?


mercy

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Sinds gister heeft mijn ram Mercy een soort van wond op zijn voorhoofd. Al zijn haren zijn weg en je ziet echt een stukje van zijn huid. Zie foto.

 

De wond is niet vochtig en het heeft ook niet gebloed. Ik heb ook niet het idee dat hij er last van heeft. Hij doet gewoon zijn ding en veel binkies.. Mercy zit samen met zijn vriendinnetje Chichi. Zij heeft de neiging om zo ongeveer de halve dag zijn gezicht schoon te likken. Zou het daar door kunnen komen? Ik heb de da gebeld en die zei dat ik altijd eventjes langs mag komen om er na te laten kijken.. Dit ga ik ook zeker doen maar ik kom net thuis en zie dat het vandaag wat groter is geworden! Nu weet ik even niet wat ik moet doen.. Misschien dat iemand hier een idee heeft of hier ervaring mee heeft?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Stefanie
Mercy& Chichi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad bij Kina Mamski had ook een beetje te veel gewassen.

De eerste keer vorig jaar ben ik nog wel met haar naar de dierenarts geweest omdat ik bang was omdat ik bang was voor mijt.

Kijk haar vacht even goed na op mijt en anders even afwachten.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's.. De eerste foto is van gister en de tweede van vandaag eind van de dag..Foto540-NLMRARXO.jpgFoto540-QUXNUWXA.jpg


 


Ik vind het zo zielig voor hem.. maar gelukkig is hij gewoon nog zichzelf. Ik merk niet aan hem dat hij er last van heeft.


 


Groetjes Stefanie


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .