Ga naar inhoud

kruidentuintje -> kruiden met mate geven


konijnenlovertje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!


Ik wil een kruidentuintje gaan maken (indien het lukt toch :P) speciaal voor de nijntjes, onder andere wil ik er al zeker tijm en citroenmelisse in zetten. Graag zou ik het planten in zo'n groentenbak of gewoon in het stukje zand naast onze serre onder het afdakje. 


 


foto van een groetenbak


pic1_5602.jpg


maar deze zou ik dan graag zelf maken met behulp van mijn vader.


 


maar dat was eigenlijk wel mijn vraag niet :D


dus mijn vraag: ik zou mijn nijntjes dus graag kruiden gaan geven, en ik weet ook dat het best met mate word gegeven word. Maar eigenlijk vraag ik me af hoeveel dit dan mag zijn? 


Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Vandaag heb ik nieuwe kruidenplantjes gehaald. De Tijm en de Rozemarijn waren naar de winter niet meer opgekomen.

Zag ik een soort rekje een draadwerk waar je bakjes aan kan hangen. Draadwerk genoeg in onze tuin dus ik heb alleen bakjes gekocht en deze aan de ren gehangen. Werd meteen al een beetje van gesnoept. Had nog een groot vel stickers met konijnen op en die heb ik dus maar op geplakt. Helaas waren de andere konijnenstickers te groot voor de bakjes,

Mijn mooie rek is trouwens al flink gammel. Heb het pallet nog zal daar ook nog even de foto van opzoeken.

Knuffels Belleke

 

zomer 087a.jpg

059.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .