Ga naar inhoud

misvormde keutels


konijnenlovertje

Aanbevolen berichten

ik ging zonet bij het hok van de konijntjes kijken, en zag dat muffin vast zat achter een doos (er staat een rek met dozen, muffin was -al weet ik niet hoe hij erin geslaagd is- op de tweede verdieping geraakt tussen de werkspullen in de doos) hij heeft er maximum 3 uur vast gezeten want ik ben vanochtend nog bij hem gaan kijken. Toen zat ie nog gewoon in zijn nachthok. ik heb uiteraard meteen ervoor gezorgd dat hij niet meer daar kon komen vast zitten en heb hem terug op de grond gezet. Hij had wel honger en begon meteen te eten en te drinken. Maar nu zag ik dat hij er ook had gekeuteld. Geen mooie ronde keutels zoals normaal. Maar erg dunne, lange en donkere keutels. Ik dacht eerst even dat ze van een muis waren maar ik ben er ondertussen zeker van dat ze van muffin zijn. Voor die van een muis zijn ze dan weer te groot. Ik weet dat het moeilijk is om te begrijpen als er geen beeld van is, maar ik ga de foto's vandaag zeker nog hier plaatsen. Ik denk dat ik hiervoor miss toch best even de DA bel maar wou graag jullie meningen/raad! En hopelijk weten jullie misschien ook wat het zou kunnen zijn? of maak ik me te veel zorgen?


groetjes.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kunnen inderdaad blindedarmkeutels zijn. Maar stress kan ook wel voor wat rare ontlasting zorgen weet ik uit ervaring. Goed dat hij meteen eet en drinkt, want dat zou ook mijn advies zijn laten eten/drinken. Kan zijn dat zn darmen een opdonder gehad hebben doordat ie vast zat.


Kijk het aan tot een uur of 4 en als je het dan nog niet vertrouwd zou je een afspraak voor vanavond kunnen maken bij de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .