Ga naar inhoud

Hope farms supertrio


Rosanneex_

Aanbevolen berichten

Mijn konijn at hfst direct en valt er elke dag weer op aan, gelukkig! Maar wist niet dat er zakken van 15 kg zijn en zie wel dat dat een stuk voordeliger is! Ik koop het wel altijd bij groenrijk, maar weet niet of alle locaties hetzelfde verkopen..

Dat is inderdaad super, ik gaf het eerst veel opvangers, maar omdat de acceptatie relatief laag was zat ik elke keer met andere brok wat ik moest mengen vandaar dat ik het aangeef :)

 

Maar anders inderdaad met SS mengen. 

Een paar dagen de tijd geven is vaak niet voldoende. Ik krijg hier konijnen welke bijvoorbeeld gemengd voer gewend zijn waar ik weken mee bezig zijn om die over te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij stopten op een gegeven moment met SS eten, HFST geprobeerd en dat aten ze meteen goed

Ik koop de 15kg zakken hier bij bunnybunch want ik kan het hier ook nergens vinden, zelfs geen kleine zakken en dat is ook veel duurder in verhouding.

Zou het inderdaad wel even blijven proberen, sommige nijntjes hebben even tijd nodig om te wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .