Ga naar inhoud

Zwart nijntje bij de DA-update:zwartje mag nr huis


michaela23

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou het gewoon even aankijken morgen, misschien zijn ze alleen maar blij elkaar weer te zien. Wat Caroline zei (even de geur van de 1 op de ander 'smeren') zou ik voor de zekerheid wel doen.

Onze konijnen zijn ook al eens een dag of 2/3 uit elkaar geweest, niet bij de da maar gewoon thuis, en dat was geen probleem.

Probeer je daar niet al te veel zorgen over te maken (makkelijk gezegd he), wacht het even af morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Caroline.

Ja dat wilde ik ook al doen Caroline.

Ook omdat ze samen zitten, dus dacht ik: ik neem Bruintje mee, zodat ze die geur ruikt en dat het niet vreemd voor haar is. Maar ik zal ook zeker met mijn hand over Bruintje wrijven en dan over Zwartje wrijven, zodat Zwartje ook naar Bruintje ruikt.

Wat ben ik blij als zij morgen weer thuis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken of je nijntjes nog bij elkaar kunnen. Mijn ene konijn is twee weken geleden drie dagen opgenomen geweest en toen hij weer thuis kwam werd hij helemaal in de watten gelegd door zijn vriendinnetje. Mijn voedster was wel een beetje van slag toen hij weg was maar ze leefde weer helemaal op toen hij weer thuis kwam!

Ik hoop dat alles goed komt! Ik duim met je mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Bruintje mist Zwartje heel erg. Ze zoekt de hele tijd naar haar, en kijkt mij echt zo aan van: waar is Zwartje? Ze heeft de hele avond losgelopen, en toen heeft ze ook naar Zwartje gezocht, maar niet zo erg als nu. WAnt toen ze los liep, had zij genoeg afleiding enzo, en gaf ik haar veel aandacht. Maar nu zit ze in de kooi en nu zoekt ze Zwartje, en steeds als ik langs loop, gaat ze rechtop staan en kijkt zij mij echt zo aan van: waar is Zwartje nou toch? Ik vind het zo erg om te moeten zien hoe erg Bruintje Zwartje mist. Het is de eerste keer dat ze niet samen zijn, en het doet mij een beetje pijn om te zien hoe "verdrietig" Bruintje is. Zelfs een paar traantjes kwamen omhoog. Zal wel door de hormonen komen, ik weet het niet. Maar ik geef gewoon heel erg veel om mijn nijntjes, het zijn mijn kindjes.

Ik mis Zwartje ook heel erg, en denk steeds aan haar. Hopelijk mag ze morgen naar huis, en zoja, wat ben ik dan superblij als ze naar huis mag. En zij ook, hopelijk.

Ben blij dat ik direct met haar naar de DA ben gegaan, maar zo ben ik gewoon. Als mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan volg ik dat gevoel meestal ook. Is maar goed ook.

Afwachten dus.

Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .