Ga naar inhoud

Help; Konijn eet niet, zit stil - geen dwangvoeding


PUKenQUINTY

Aanbevolen berichten

Respect voor jou dat je zo hebt doorgezet!!


Miss een tip om een potje babyvoeding olvarit wortel in huis te halen. Dit is lang houdbaar en  Kan via een spuitje of lepeltje gegeven worden in geval van nood.


Meeste konijnen vinden het erg lekker en doordat het zacht bijna vloeibaar is kunnen ze het makkelijk "kauwen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je zo in de stress heb moeten zitten omdat je moeder er anders over denkt. Misschien toch het gesprek nog eens aan gaan en uitleggen hoe belangrijk je konijn voor je is. Maar ook dat als je een dier heb je er goed voor moet zorgen.

Misschien ook dat je afspraken met haar kunt maken hierover eventueel geld kunt lenen als je krap zit.

Een spaarpotje is ook altijd een goed idee maar ik weet zelf met mijn kinderen dat er vaak niet genoeg geld is om echt te sparen en dieren worden vaak onverwachts ziek.

Soms valt er met de dierenarts iets te regelen in termijnen te betalen? Bij vervoersproblemen kun je ook dierenambulance bellen. Maar dat kost ook weer geld!

Fijn dat het nu weer goed gaat met je nijntje.

Ik ben heel trots op jou dat je je verantwoording nam en goed voor je nijntje zorgde.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .