Ga naar inhoud

Meer drinken uit bakje dan uit fles?


aquake

Aanbevolen berichten

Hallo


 


Ik vond altijd al dat Wiebel weinig dronk uit een fles, er was haast niks weg. Ineens hoorde ik hem 's ochtends erg lurken, ik denk dat er geen water meer uit kwam. Ik heb toen een bakje gezet en hij heeft veel gedronken. Ik zet nu 2 bakjes water en eentje is op een bodempje na leeg na een dag. Er kan ongeveer 200 ml in. Wiebel is een 'gewoon' konijn en weegt rond de 3 kg. Hij is 5,5 jaar oud. Is het normaal dat hij meer drinkt uit een bakje dan uit een fles? Ik heb niet de indruk dat hij meer plast. Ik zit er een beetje mee in dat zijn nieren mss minder zouden werken :s. Bedankt!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dronken ze ook minder uit een fles dan uit een bakje en gingen ze van frustratie dat tuitje mollen omdat het waarschijnlijk gewoon lastig drinken was. Nu hebben ze een bakje en de ene keer is die leger dan de andere keer het ligt er ook een beetje of en hoeveel groentes ze gehad hebben en wat voor groentes. Hebben ze bijv. 1/3 komkommer gehad dan drinken ze minder. Hier drinken ze met zn tweeën ook al gauw 300-400 milliliter denk ik dus het klinkt iig niet alsof hij echt abnormaal veel drinkt. Als hij echt veel meer gaat drinken of als hij onzindelijk word zou ik de da wel even laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .