Ga naar inhoud

Dierenkliniek Sint Michielsgestel


Gast

Aanbevolen berichten

Haha, deze twee reacties zeggen meer dan 100 andere :P


 


Dankjewel! Dan ga ik daar volgende maand zeker heen. Vind de prijs ook erg voordelig vergeleken met andere praktijken. Wel een eindje reizen, maar mijn moeder wil waarschijnlijk rijden dus is het geen probleem.


 


Weten jullie toevallig ook wat de entingen daar kosten?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ja, ik zie het. Had er overheen gekeken. eerste dier 35 euro en ieder volgend dier 17,50. De dierenarts waar ik eerst wilde laten enten kost 25 euro per konijn. Is dus 100 voor 4, bij St Michielsgestel 87,50 voor 4. Zit daar het consult dan bij? dat vind ik niet echt duidelijk eigenlijk, door de uitleg eronder. (Voorbeeld: U komt met een hond en een poes, de hond cocktailenting € 44, de poes is dan € 27.50. Komt U met 2 poezen voor een enting dan is het € 41 + € 27.50 = € 68.50.)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze bedoelen dat het tweede dier tegen gereduceerd tarief kan als je met ze tegelijk komt, ook al zijn het twee verschillende diersoorten.

Consult zit daar inderdaad bij in. Dat betaal je eenmalig voor het eerste dier. Ongeacht of het nu twee konijnen zijn of een konijn en een hond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, oke. Vandaar dat ik het niet goed snapte haha.


 


Echt een voordelige dierenarts ook, en als ik deze positieve dingen zo hoor ga ik snel een afspraak maken denk ik.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.. Net een mail gestuurd (ik kan niet bellen op de tijden dat ze open zijn helaas, half 7 thuis ivm stage) of ik in augustus terecht zou kunnen voor castratie. Ben vooral zeer benieuwd, als het allemaal doorgaat, hoe ze het zullen doen en hoe ze zullen herstellen.. Gelukkig heb ik veel goede tips/ervaringen gehoord van Lonja en Asti, dus die nemen mijn zorgen wel flink weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik wel Ainariel. Hoor vaak dat dierenartsen korting geven op bijv. 2 of meerdere konijnen tegelijk, of andere dieren. Dus waarom niet als je bijv. 2 katten, 4 konijnen en een hond hebt? 


Link naar reactie
Delen op andere sites

4 augustus moet ik m'n voedsters om half 9/9 uur brengen bij de dierenarts, St Michielsgestel.


Ben blij met deze gemaakte stap, maar ook heel zenuwachtig...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .