Lienappelsien Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Fijn dat ze weer thuis is bij haar Fritz! Eerst kreeg je te horen dat een operatie heel zwaar zou zijn, maar die is zo te horen heel voorspoedig gegaan. Fijn hoor! Geniet weer lekker van je nijnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Het nieuwe huisje van Sem en Fritz 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Het nieuwe huisje van Sem en Fritz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Leuk huisje!!!Ik zie dat Sem en Fritz binnenkonijnen zijn. Ik dacht dat ze buitenkonijnen zijn, omdat Sem lekker buiten zat bij de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Geinig ding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Valentine Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Wat fijn dat ze zo goed herstelt! En echt een mooi hok, van waar heb je dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 26 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Het hok heb ik bij grootplezier.nl vandaan. Een kippenhok in plaats van konijnenhok. Ze hebben er leuke hokken tussen zitten. Deze is zo fijn omdat er niet meer de hoogte in gesprongen hoeft te worden, Wel jammer dat het ook de beschikbare ruimte nu wat kleiner maakt. Aangezien het tijd wordt voor wat nieuws in huis ga ik de boel snel eens omgooien en kijken hoe ik meer ruimte kan creëren. Tot ik een huis met tuin gevonden heb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura020 Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Fijn dat het weer goed gaat met Sem! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten