Ga naar inhoud

Niet fit na vaccinatie


Reza

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gister ochtend heb ik Bloem en Hugo hun jaarlijkse vaccinatie laten geven, en beiden hebben weer een goedkeuringstempel op hun kont, ze zien er goed en gezond uit... Dat maakt me weer blij.. Maar nu merk ik dat ze een beetje " hangerig" zijn..nu weet ik dat kinderen zo kunnen reageren op een vaccinatie maar had het bij mijn konijnen nooit gezien.. En dit is toch mijn derde koppel... Vorig jaar is het me niet opgevallen. Ze eten en drinken gewoon, maar iets minder en hangerig dus..

Groetjes Reza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het ook niet echt, zo zijn vaak wel onder de indruk van al het " gedoe" , in de auto...bij de DA met alle rare luchtjes en andere dieren terug in de auto...moeten ze vaak wel even van bijkomen...

Als het morgen nog zo is kan je altijd even telefonisch overleggen maar bij mij waren ze op dag 2 weer hun oude zelf..

Succes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts zegt er altijd bij dat het best zou kunnen dat ze er wat hangerig van worden. Buster heeft hier geen last van maar bij Spook zie ik het ook altijd wel een beetje hoor. Zolang ze gewoon eten/drinken/keutelen zou ik me niet teveel zorgen maken. Tenzij het echt meerdere dagen gaat duren. Moet ik er wel bij zeggen dat mijn nijntjes ook al weer wat rustiger zijn nu door de warmte. Wellicht dat dat bij jou ook meespeelt.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm mijn konijn moet wel altijd een tijdje bekomen, maar meestal duurt dat maar maximum een paar uurtjes. Mijn kat kan er wel echt moe van zijn en dat duurt iets langer. Als ze voor de rest nog gewoon eten, drinken, keutelen en af en toe wat rondlopen, zou ik het nog even afwachten. Als het vanavond en morgenvroeg nog hetzelfde is, kan je inderdaad eens bellen voor de zekerheid. Misschien hebben ze gewoon toevallig een luie dag, heeft Medes ook wel eens. :P


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .