Ga naar inhoud

Mevrouw weigert over te stappen....


Diana1970

Aanbevolen berichten

Saartje is nu 10 dagen bij ons, van haar vorige eigenaar heb ik een bakje biks mee gekregen. Dag 1 heb ik haar haar eigen voer gegeven en vanaf dag 2 ieder dag er een beetje minder van en aangevuld met mijn eigen voer.( HFST ), maar onze Saartje weigert er ook maar een hap van te nemen. Ze duwt de groter brokken aan de kant en zoekt haar eigen er tussen uit.

Gisteravond zaten er enkel nog HFST brokjes in en ik dacht ik wacht gewoon als ze honger krijgt eet ze wel, maar nee hoor dan maar lekker mijn hooi opeten denkt mevrouw.

Heb de vorige eigenaar net gemaild met de vraag omtrent de merknaam van de vorige voeding maar vindt het zo jammer omdat Bert dit wel goed eet en het een goede voeding is, dus wat zou ik het best kunnen doen?? ( de biks die ik heb meegekregen lijkt op de normale welkoop biks)

Groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denk ik nog even wachten met eventueel ander voer kopen, omdat ze pas sinds gisteren de andere brokjes er niet meer bij krijgt.


Van een paar dagen alleen hooi krijgt ze niks en misschien gaat ze uiteindelijk wel eten wanneer ze echt honger heeft. Of haar vriendje ervan ziet eten. 


Is dit niet het geval dan kan je altijd nog wisselen qua voer. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gewoon doorzetten dus, ben altijd een beetje bang dat ze niet voldoende krijgen. Ze krijgt ook al geen groen want daar raakt ze direct van aan de diaree en het is een teddy dus nogal vies....

Maar ik ga er nog een paar dagen voor, bedankt voor het advies!!

Groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .