Ga naar inhoud

Wie geeft advies!


Diana1970

Aanbevolen berichten

Bert is vanochtend gecastreerd, tegen 14.00 kon ik hem halen. Hij had wat gegeten knabbelde aan het hooi en mocht thuis verder bijkomen. Hij zit nu in een hoekje, wel alert maar zijn voer, wortelhapje alles laat hij links liggen. Ik heb hem aan 2 reepjes andijvie zie eten. Hij lang kan ik dit aanzien voor dat ik moet gaan dwangvoeren, aub help me

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgt hij nog pijnstilling? Mijn ram at eigenlijk meteen weer en leek nergens last van te hebben maar het is natuurlijk bij elk konijn verschillend. Misschien heeft jouw konijn veel last van pijn waardoor die niet wil eten. Je kunt het nog wel even afwachten maar als hij nog niet heeft gegeten voordat je gaat slapen zou ik toch gaan dwangvoeren


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nee heb geen pijnstilling mee gekregen lijkt ook niet echt pijn te hebben. Hij reageert alert laat zich aaien .... Ik heb vorig jaar een voedster laten opereren , ( baarmoeder eruit gehaald) en zij at 's avonds al weer wat.

Ik kan dus nog wel even aanzien?? Dan ga ik het tegen 21.00 toch maar eens met een spuitje proberen.

Gr Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Bert eet nog steeds erg weinig, af en toe een hapje andijvie. Wel vond ik vanochtend vol op keutels maar nog geen plas. Hij is verder zoals altijd, komt naar me toe rommelt door zijn kooi en voelt gewoon normaal warm aan.

Moet vanochtend werken, hoop toch dat hij dan wat meer eet.

Gr Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem gewoon dwangvoeren als hij nog niet eet wat hij normaal altijd eet. Het ene konijntje heeft meer last van de narcose dan de andere. Die van mij heeft ook altijd wat meer tijd nodig dus die dwangvoer ik dezelfde dag altijd nog. Heb ik trouwens uit voorzorg bij mijn voedster ook gedaan nadat ze was geholpen.

Dat hij pijn heeft kan natuurlijk ook. Anders even contact opnemen met de da vandaag. Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij eet nu weer goed dwz alles behalve biks maar dat schijnt ook als laatste te komen is mij verteld.

Hij is zoals altijd huppelt in het rond en reageert alert, dus ik denk wel goed, hoop alleen dat hij ook weer snel aan zijn biks begint.

Ik vond het wel erg spannend ....

Groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geprobeerd, nee doet hij niet maar hij heeft voor hooi op, een schaaltje andijvie, 2 damschijfjes winterpeen dus volgens mij voldoende om de darmpjes aan het werk te houden. Zijn keutels zijn ook hard dus vooralsnog maak ik me maar even geen zorgen.

Dat kan ik trouwens goed......zorgen maken...

Gr Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimmerik? Is heb gisteren de hele dag naar hem gestaard.....geen biks eten, toch maar eens gewogen hoeveel er jn zijn bakje zit en wat bleek hij eet wel maar dan als ik het niet zie.....volgens mij vind hij al die extra zorg ook wel prettig.

Nee Bert is weer de man, de ex-man, maar toch!!,

Ik kan me nu voorbereiden op de koppeling, als ik zie hoe leuk ze elkaar nu vind....snuffelen door de tralies en als de een eet zoekt de ander ook haar bakje op. Lijkt goed maar hoe zal het gaan als het voor het echt is.....ik voel weer een zorgmoment aan komen haha

Groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .