Ga naar inhoud

Commando's


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Ik gebruik bij de "clicker training" helemaal geen clicker omdat mijn vriend niet tegen het geluid kan :P maar hier kennen ze hoog- vingers knippen. Pootjes dat is ook gelijk het commando dan gaan ze met de pootjes op mijn hand staan. Draaien dan draaien ze een rondje om hun as. Neusje dan moeten ze mijn hand aanraken met de neus. Lopen eerst moeten ze hoog en dan een paar stapjes op de achterpoten lopen. En als ik op een bepaalde manier fluit en roep kom eens hier dan komen ze aangerend :) en als ik op de bank klop dan springen ze op de bank. Ik ben nu bezig met het commando op dan moeten ze op de kast of een doos of zoiets gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk nooit met een clicker, Medes kent op (springen), hoog (& wandelen op achterpoten), slalom, in (de mand), trommelen, over een hindernisje, door de tunnel, high five, linkerpoot & rechterpoot, draai, rond (rond mij lopen), over mijn arm springen, kusje, een speelgoedje op de mat leggen en apporteren. Nu leer ik hem een balletje vooruit duwen. Dus ik denk dat je bijna alle trucjes zonder clicker kan aanleren. Bij mijn kat heb ik ook nooit een clicker gebruikt en die kan ook trucjes. :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .