Ga naar inhoud

Raar zindelijk gedrag


happyflappy

Aanbevolen berichten

Lang verhaal kort...


 


1 van de 2 konijnen speelt een raar spel. Als ik in de buurt ben gaat ze overal wild poepen en plassen. Als manlief in haar buurt  is is ze het meest zindelijke konijntje ooit, en is er nergens een verdwaald poepje te vinden. Deze ochtend ging ik een uur in haar buurt zitten.... ja hoor overal poepies. En manlief wisselt met me af... binnen 2 min. zat ze netjes op haar wc. Het andere konijn is gewoon altijd zindelijk. Is er iets wat ik fout doe? of wat kan de reden zijn?


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dacht ik ook, maar ja waarom dan naar 1 baasje? ze maakt ook "dansjes" voor mijn partner maar toch gaat ze altijd netjes naar de wc als hij in de buurt is. Ik dacht ook aan speels irriteren, maar naar mijn weten gaan konijnen niet zover in denken,  dat ze dit gepland heeft.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien reageert ze op jouw geur en probeert ze haar domein te markeren van zodra jij in haar buurt komt? Qua verschil met je man, draag jij misschien parfum en hij niet? Anders zou ik het ook niet weten...één van mijn konijnen (een hormonale voedster) danst ook rondjes als iemand van ons bij haar gaat zitten, en laat hierbij best wel wat keutels vallen die ze dus anders gewoon op haar toilet doet :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .