Ga naar inhoud

Wat is er met bunny?


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Sinds gisten hebben mijn konijntjes een nieuw hok. Fluffy vond dit geweldig. Bunny zag ik al trillen. Ik vond het raar. Na haar eten te hebben gegeven was er niks aan de hand. Gewone keutels enz. Toen ik net een filmpje gingmaken, zat ze stil in een hoekje. Fluffy lag lekker in HAAR hok te zonnen. Bunny keek lusteloos naar het trapje. Toen zag ik harde gele keutels liggen, ze zaten aan elkaar, net darmkeutels maar er zaten ook haren in. Toen Bunny wegsprintte ( ze schrok van de camera) zag ik dat ze de hele tijd op waterige diarree heeft gezeten! Wat heeft Bunny? En moet ik naar de dierenarts of niet, want ze eet ook geen biks meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Bunny gaat alles goed. Ze is weer heel actief. Ze had bespoten gras op, dat op een grasveld groeide. ( ik wist niet dat het bespoten was, tot mijn moeder het gisteren zei. Heeeeel laat dus :( ) de troep die er nog ligt komt omdat ze op wat darmkeutels heeft gezeten en zelfs gelegen, ik ga het zo weghalen! Bedankt voor de adviezen, als ik het zo goed schrijf ;).

Groeten van Bunny, die zich alweer vermaakt met het nieuwe hok. ( hout is blijkbaar heeeeel lekker. Ff wat antiknaagstrips bestellen ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .