Ga naar inhoud

Bijtwond bij babykonijntje


dotje2001

Aanbevolen berichten

hoi,


 


Een van mijn babykonijntjes is gebeten door een ander konijntje een volwassen :(


We hebben al naar de dierenarts gebeld en ze zei dat we het konijntje direct moesten wegnemen het woont nu bij ons in de garage.


Maar het is een bijtwond op de rug we hebben het al goed proper gemaakt en ontsmet maar we hebben het sinds gisteren gezien en er staat een klein abcesje op. Het krijgt ook medicatie in de mond maar weet iemand wat ik er nog meer voor kan doen het is 5 weken oud !!!


Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor ze gaan dit weekend weg!


 


en we zijn al is langs de dierenarts geweest voor zijn tandjes en die heeft toen medicatie meegeven en zalf!


we hebben er gisteren naar gebeld en ze zei dat je de wond moest blijve proper make medicatie en zalf op doen!


en we weten niet door wie het kleintje is gebeten ik denk omdat het al naar de dierenarts rook dat de moeder het niet mee moest hebben


 


Kan dat...?


Link naar reactie
Delen op andere sites

dat verschilt, ik ken een konijn wat na sterilisatie binnen een week al weer haar had op de operatie, maar mijn ram heeft na een echo bijna een half jaar met een kale buik gelopen, tot hij weer ging verharen. al is dit wel heel uitzonderlijk.


Maar dat doet er toch verder ook niet toe? :P


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .