Ga naar inhoud

Tijdelijke verlamming


Teddyelmo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn vraag gaat over mijn konijn Bibi van 1jaar oud. Ze was lekker in de kamer aan het spelen, maar opeens begon ze heel raar te doen, haar achterkant begon weg te zakken. Ze kon niet op haar achterpoten meer staan ze gleed steeds weg. Heb dan wel een laminaat vloer maar normaal heeft ze daar geen problemen mee. Ook toen ze steeds weg gleed begon ze heel erg te trillen. Haar hartje klopte heel, erg en snel. Naar mijn weten is ze ook nergens van geschrokken. Ik heb haar toen op schoot genomen en lekker geknuffeld. Je voelde haar wel steeds slap en weer aansterken. Na een paar min was het weer over, en zet ik haar neer in de kamer en is er niks meer aan de hand. Ze heeft dit ook al 2x gehad toen ze onder narcose is geweest, ongeveer een dag later gebeurde dit ook. Maar toen dacht ik die narcose is dan pas goed uitgewerkt als dat gebeurd. Maar dat is nu niet het geval. Verder eet en drinkt ze goed, je kan verder niks aan haar merken. Weten jullie misschien wat dit kan zijn?

Groetjes Sharon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2 jaar geleden ook een konijntje die is overleden wegens verlamming aan achterwerk. precies hetzelfde als jij uitlegt maar omdat het telkens weer over ging leek het mij niet nodig om naar een DA te gaan toen ze niet meer ging eten en hij struikelde telkens over dingen en ging echt slepen met haar achterwerk ben ik naar de DA gegaan maar toen was het al te laat ze zeiden: We hopen dat je konijn nog op de kneepjes reageert die we geven in de voetjes en de beentjes als dat niet het geval is dan kunnen we er verder niks aan doen dan word het kiezen of laten inslapen of je diertje laten sterfen.. Nou hij reageerde niet meer op de kneepjes... dus heb ik hem inlaten slapen de oorzaak was dat ze een beschadigde rug had.

Dus mijn advies is Ga naar de DA!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .